Paráda Zoltán a lehető legkisebb mélységűre redukált figuráival elindult a mozgalmasabb körplasztikák létrehozásának irányába. A kompozíciók egyre jobban igénylik a térben való elmozdulást, de a plaszticitásuk visszafogott jellege nem változott. A 2020-as évben a Kép-Más sorozatot folytatta, aminek figurái alkotják az antik jegyeket hordozó Timpanon szoborcsoportot. A Paráda Zoltán által létrehozott figura attribútumoktól mentes, gondolatokba merült állapotot jelenít meg. Az ösztöndíjas időszak alatt elkészítette az ötödik, befejező alakját a szoborcsoportnak, ami a timpanon figuráinak elhelyezkedése szerint a negyedik helyen áll. Az alak beékelődve egy ülő (3. szobor) és egy álló (5. szobor) alak közé kerül. A figurák egyre mozgalmasabbá, áttörtebbé válnak a sorozat előrehaladtával. A szobor a gondolkodó ember képét idézi, előre borulva, térdére könyökölve réved maga elé. Hátulsó nézetéből tekintve kapcsolódik az első szobornál kialakult homogén képi világhoz, de ahogy körbejárjuk, egyre inkább elmozdul a térben.

A 2020-as évben született meg a Nőalak című szobor, amely az eddigi ellaposítottan absztrahált figuráihoz hasonló képszerű plasztikai megfogalmazással jeleníti meg a női figurát.

Mi jellemzi az alkotói folyamatodat? Az ötlettől a megvalósításig hogyan jön létre egy műalkotás?